سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فغانی داور دیدار استقلال و سایپا

علیرضا فغانی در حالی به عنوان داور دیدار سایپا - استقلال انتخاب شد که پیش از این قرار بود بازی تراکتورسازی و استقلال را قضاوت کند.


در حالی که امروز سایت فدراسیون فوتبال در اعلام اسامی داوران هفته پانزدهم لیگ برتر نام علیرضا فغانی را به عنوان داور دیدار تراکتورسازی و استقلال اعلام کرده بود، در اتفاقی عجیب 2 ساعت بعد نام علیرضا فغانی به عنوان داور دیدار سایپا و استقلال اعلام شد. براین اساس علی میرزابیگی و سخاوت سلیمان‌نژاد به عنوان کمک داور و محمد کمانی به عنوان داور چهارم این دیدار در کنار فغانی انتخاب شدند. ناظر داوری بازی نیز زاهد بحرینی است.


به گزارش تسنیم، پیش از این سایت فدراسیون فوتبال در ساعت 14:17 فغانی را به اتفاق حسن کامرانی‌فر و بابک داوری به عنوان کمک‌ها و فرشید افشار به عنوان داور چهارم برای قضاوت دیدار تراکتورسازی و استقلال در هفته پانزدهم اعلام کرده بود که در ساعت 16:38 این داور برای قضاوت بازی سایپا و استقلال معرفی شده و در اقدامی جالب‌تر، اسامی گروه داوری بازی تراکتورسازی و استقلال از خبر مربوط به گروه داوری هفته پانزدهم لیگ برتر حذف شد.

پیش از این هم در بازی راه‌آهن سورینت و پرسپولیس بعد از اعلام نام فغانی به عنوان داور مسابقه، در همان روز البرز حاجی‌پور جایگزین این داور برای قضاوت بازی شد و همین موضوع سبب اعتراض تیم فوتبال راه آهن شد.