سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کرانچار: منتظر گلهای بازیکنانم بودم

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت، در دو بازی گذشته منتظر گل‌های بازیکنانش بود.


زلاتکو کرانچار به دلیل زمان پروازش با یک ساعت تاخیر در نشست خبری دیدار با نفت تهران حضور یافت و نزدیک به نیم ساعت نیز صحبت کرد. این در حالی است که طبق قوانین سازمان لیگ، سرمربیان تیم‌ها در صورت تاخیر یا در غیبت در نشست‌های خبری با جریمه مواجه شده و تنها می‌توانند حداکثر 15 دقیقه با اصحاب رسانه صحبت کنند.


به گزارش ایسنا، کرانچار در این نشست ابتدا ضمن عذرخواهی بابت تاخیرش تصریح کرد: ساعت 14 پرواز داشتم و به دلیل ترافیک دیر رسیدم اما از صبر شما تشکر می‌کنم. همانطور که شما امروز منتظر من ماندید، من هم در دو بازی اخیر منتظر گل‌های بازیکنانم بودم (با خنده)!

سرمربی تیم سپاهان در ادامه در مورد وضعیت تیمش و بازی فردا با نفت بیان کرد: دو باخت غیرقابل انتظاری را که پشت سر گذاشتیم و این نتایج ما را در بازی فردا وادار به برد می‌کند. آگاه هستیم که نفت تیم بسیار با کیفیتی است و مقابل تیم‌های بالای جدولی ساده نتیجه را واگذار نمی‌کند. ما می‌دانیم مجبوریم برای الحاق خودمان به صدر جدول، به برد برسیم تا از نفتی که از ما دو امتیاز جلوتر است، پیشی بگیریم. ما در این بازی محرم نویدکیا و سوکای را در اختیار نخواهیم داشتیم. این دو بازیکن از ابتدای فصل مصدومند. هادی عقیلی نیز در بازی جام حذفی دچار کشیدگی از ناحیه پشت پایش شده و به احتمال زیاد نمی‌تواند مقابل نفت بازی کند ولی تا فردا صبر می‌کنیم. اگر عقیلی نرسید، حسین مرادوند بازیکن جوانمان را جایگزینش می‌کنیم.

کرانچار همچنین در مورد حواشی که این روزها پیرامون سپاهان بوده و برخی رسانه‌ها از استعفای او خبر داده‌اند، اظهار کرد: نمی‌دانم این اخبار از طرف کدام منبع بیرون آمده است. ما اگرچه قهرمان جام حذفی شدیم اما حضور ما در این مسابقات باعث شد که جام باشگاه‌های آسیا را از دست بدهیم. این شکست را با آرامش پذیرفتیم.