سفارش تبلیغ
صبا ویژن

حواشی نشست خبری دیدار سایپا و استقلال

کنفرانس خبری مربیان سایپا و استقلال که در هیئت فوتبال استان البرز برگزار شد حاشیه هایی را به همراه داشت.


نشست خبری سرمربیان تیم های فوتبال سایپا و استقلال امروز در هیئت فوتبال استان البرز برگزار شد که حاشیه هایی را به شرح زیر به همراه داشت:


به نقل از فارس، در این نشست امیر قلعه نویی شرکت نکرد و مجید صالح مربی استقلال پاسخگوی خبرنگاران بود.

* قرار بود نشست خبری ساعت 13 برگزار شود که این کنفرانس با تاخیری 10 دقیقه ای آغاز شد.

*هوای بارانی باعث شده بود تا دمای هوا در این استان کاهش یابد و هوا سرد بود؛ اما اتاق کنفرانس از هوای بیرون سردتر بود و باعث شد تا تعدادی از خبرنگاران نسبت به هوای سرد سالن معترض شوند.

*پذیرایی از خبرنگاران و افرادی که در نشست حضور داشتند بسیار جالب توجه بود و فردی که از خبرنگاران پذیرایی می کرد در حین کنفرانس خبری به پخش چای و شیرینی اقدام می کرد و البته به دلیل اینکه خبرنگاران مشغول نوشتن صحبت های صالح بودند از خوردن امتناع کردند.

* استقبال خوبی از مربیان دو تیم توسط خبرنگاران صورت گرفته بود و خبرنگاران زیادی که اکثراً بومی استان البرز بودند در سالن حضور داشتند.

*سوالات خبرنگاران حاضر در سالن هم جالب توجه بود و همین موضوع باعث شده بود که صالح مربی استقلال با شور و هیجان خاصی و با حوصلگی پاسخگوی خبرنگاران باشد و صحبت هایی را درباره زمان حضورش در سایپا و ذوب آهن و... هم مطرح کرد!

* در حاشیه این نشست یکی از خبرنگاران در ادامه صحبت های صالح به مربی استقلال اطمینان داد که استقلال در پایان فصل قهرمان لیگ می شود که البته مربی استقلال ترجیح داد که مثل این خبرنگار، قاطعانه این موضوع را مطرح نکند.

*سوالات متعدد خبرنگاران و صحبت های طولانی صالح باعث شد که انگین فیرات سرمربی سایپا که قرار بود ساعت 13:30 وارد سالن شود پشت در سالن بماند و همین موضوع اعتراض هایی را از سوی او در برداشت.

*در نهایت صحبت های صالح در ساعت 13:40 به پایان رسید و انگین فیرات دقایقی را داخل سالن منتظر خروج مربی استقلال بود.

*پس از پایان صحبت های صالح، فیرات به استقبال مربی استقلال رفت و او را به آغوش کشید و آن ها دقایقی هم به صحبت با یکدیگر پرداختند.

دیدار تیم های سایپا و استقلال فردا در ورزشگاه انقلاب کرج ساعت 15 برگزار می شود.